دوره ی تشریح الزاماتISO 10002:

این استاندارد یک راهنمای اثر بخش  برای ارگان های مشتری مدار می  باشد که بوسیله آن می توانند یک فرآیند اثربخش و

مطلوب در زمینه دریافت شکایات مشتریان ایجاد کنند درنتیجه مشتریان ناراضی به مرکز مورد نظر تماس میگیرند و عدم

رضایت خود را به افراد بیرون سازمان بیان نمیکنند.

 لازم به ذکر است این دوره شامل تشریح کامل بند ها و زیر بند های استاندارد به همراه پرسش و پاسخ  میباشد

توضیحات دوره:

این دوره در2 روز به مدت16 ساعت برگزار میشود.

لازم به ذکر است پس از شرکت در این دوره و قبول آزمون گواهینامه ی معتبر تحویل میگردد.

هزینه ی دوره 5/000/000ریال میباشد.

قابل توجه است دوره به همراه پذیرایی و میان وعده میباشد.

مخاطبین :

مشاوران سیستم مدیریت کیفیتممیزینمدیران و کارشناسان تضمین کیفیتمدیران رده بالا شرکت ها

دانشجویان صنایع ؛ مدیریت صنعتی؛مدیریت  و سایر رشته های علاقه مند

برای شرکت و ثبت نام در دوره ی سرممیزی ایزو 9001 و سایر دوره ها  لطفا  با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:88397795/02188397446