دوره ی تشریح الزاماتISO 10002:
این استاندارد یک راهنمای اثر بخش برای ارگان های مشتری مدار می باشد که بوسیله آن می توانند یک فرآیند اثربخش و
مطلوب در زمینه دریافت شکایات مشتریان ایجاد کنند درنتیجه مشتریان ناراضی به مرکز مورد نظر تماس میگیرند و عدم
رضایت خود را به افراد بیرون سازمان بیان نمیکنند.
لازم به ذکر است این دوره شامل تشریح کامل بند ها و زیر بند های استاندارد به همراه پرسش و پاسخ میباشد
توضیحات دوره:
این دوره در2 روز به مدت16 ساعت برگزار میشود.
لازم به ذکر است پس از شرکت در این دوره و قبول آزمون گواهینامه ی معتبر تحویل میگردد.
هزینه ی دوره 5/000/000ریال میباشد.
قابل توجه است دوره به همراه پذیرایی و میان وعده میباشد.
مخاطبین :
مشاوران سیستم مدیریت کیفیت– ممیزین– مدیران و کارشناسان تضمین کیفیت–مدیران رده بالا شرکت ها
دانشجویان صنایع ؛ مدیریت صنعتی؛مدیریت و سایر رشته های علاقه مند
برای شرکت و ثبت نام در دوره ی سرممیزی ایزو 9001 و سایر دوره ها لطفا با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:88397795/02188397446