سخن مدیر عامل

بسمه تعالی

با عنایت به گرایش سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی به استقرار و پیاده سازی سیستمهای مدیریت و کیفیت واخذ گواهینامه سیستمها گروه آزمون وتایید کاربران سیستمهای مدیریتی با سالها تجربه در زمینه ی ممیزی سیستمها بر این شد تا با تصمیم استراتژیک مدیران ارشد نسبت به پیاده سازی استاندارد ایزو ۱۷۰۲۱ (الزامات شرکت های صادر کننده گواهینامه)  اقدام نماید.

کارکنان این مجموعه در سالهای گذشته به عنوان نماینده و شریک تجاری شرکت(Testing Users & Verification (UK&iدر منطقه خاورمیانه افتخار ممیزی و صدور بیش از ۸۰۰ گواهینامه در سطح کشور را دارند.

این شرکت از سال ۲۰۱۵ به عنوان نماینده گلوبال انگلستان فعالیت می نماید.

امروز در کنار همکاری با شرکت مذکور به عنوان شریک تجاری ما مفتخریم  به عنوان یک شرکت صادر کننده گواهینامه ایرانی تحت اعتبار مرکز تایید صلاحیت موسسه استاندارد ایران (NACI) مجاز به ممیزی و صدور گواهینامه سیستم باشیم.
با توجه به فعالیت شرکتهای متقلب و جاعل که صرفاً با ثبت چند دامنه بر روی شبکه مجازی یا اینترنت اقدام به صدور گواهینامه های تقلبی می نمایند سازمانها باید توجه داشته باشند که به مجموعه هایی که اقدام به فروش گواهینامه بدون ممیزی مینمایند اعتماد نکنند.
مرکز تایید صلاحیت موسسه استاندارد ایران اقدام به معرفی شرکتهای معتبر در زمینه صدور گواهینامه سیستم های مدیریت کیفیت نموده است،که شرکت آزمون و تایید کاربران یکی از مجموعه های تحت اعتبار میباشد.

در پایان از تمامی صاحبنظران و کارشناسان خواهشمندم که با ارائه نظرات کارشناسانه ما را در تعالی یاری نمایند.

ومن … التوفیق

رسول صفرزاده

مدیرعامل