شرکت های CB ایزو

شرکت های CB ایزو

در این مطلب سعی داریم اطلاعاتی در مورد شرکت های CB ایزو در اختیار قرار دهیم.

در سطح بین المللی و در کشورهای مختلف شرکت های CB ایزو متفاوتی فعالیت مینمایند.  بیشتر این شرکت ها در سطح ملی دارای اعتبار و همچنین پذیرفته شده بین المللی به سبب عضویت نهاد اعتبار بحشی در IAF MLA می باشند.

باید توجه داشت که اکثرا محدوده فعالیت این شرکت ها در خوزه جغرافیایی محدود به همان کشور می باشد.

ولیکن تعدادی از نهاد های صدور گواهینامه سیستم های مدیریت CB ایزو به سبب گستره ی فعالیت، برند معتبر و اعتبار بخشی سطح بالا در سایر کشورها نیز فعال می باشند.

شرکت GCL International

عموما شرکت های صدور گواهینامه کشورهای پیشرفته در کشورهای دیگر نیز فعالیت دارند. برای مثال شرکت GCL International در بیش از ۵۵ کشور دنیا دارای نمایندگی فعال می باشد.

این به سبب برند، اعتبار بحشی معتبر، ارائه خدمات با سطح بالا و ….. می باشد.

شایان ذکر است شرکت گلوبال انگلستان تحت اعتبار بخشی UKAS فعالیت می نماید.

شرکت های CB ایزو می بایست بر مینای الزامات ایزو ۱۷۰۲۱ استراکچر خود را بنا نموده و سپس بر مبنای سایر الزامات قانونی نسبت به ارائه ی خدمات در طرح های صدور گواهینامه متفاوت اقدام نمایند.

شرکت آزمون و تایید کاربران

شرکت آزمون و تایید کاربران نیز در سطح کشور ایران تحت اعتبار مرکز ملی تایید صلاحیت ایران NACI فعالیت می نماید. مرکز ملی تایید صلاحیت ایران نیز عضو و مورد تایید IAF MLA  می باشد.

این بدان معناست که علاوه بر اعتبار بخشی ملی گواهینامه های صادر شده توسط این شرکت نیز قابل ردیابی بین المللی است.

برای ارائه خدمات ممیزی و صدور گواهینامه های سیستم های مدیریتی ، ایزو ۹۰۰۱، ایزو ۱۴۰۰۱، ایزو ۴۵۰۰۱ و گواهینامه ایزو ۲۹۰۰۱ مختص نفت و گاز و پتروشیمی با ما همراه شوید.

۰۲۱۸۸۳۹۷۷۹۵- ۸۸۳۹۷۴۴۶

با ما جهانی شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *