گواهینامه ایزو ارزان

گواهینامه ایزو ارزان

متن زیر در مورد صدور گواهینامه ایزو ارزان می باشد.

گاهی از مواقع شرکت و مجوعه هایی با GCL ایران تماس میگیرند و در خواست گواهینامه ارزان دارند.

اولین سوالی که مطرح می شود، به راستی گواهینامه ایزو ارزان چیست؟؟؟؟؟

گاهی اوقات نیز به چشم میخورد که شرکت هایی که در زمینه ثبت شرکت و تغییرات و وکالت فعالیت دارند ، در روزنامه، فضای مجازی و سایر رسانه های تبلغاتی موارد زیر را اعلام مینمایند:

اخذ ایزو فوری، ایزو ارزان ، ایزو در یک هفته؟؟؟؟

به سوال اصلی بر میگردیم، به راستی گواهینامه ایزو ارزان چیست؟؟؟؟؟ و یا شاید بهتر می باشد اینطور اعلام نماییم، به راستی گواهینامه فوری و یک هفته ای چیست.؟

پاسخ های زیادی برای این سوال مطرح می باشد، اما قبل از پاسخ فنی، برای درک عمومی از پایخ منطقی استفاده میکنیم.

وقتی مدعی استاندارد بودن هستیم، آیا میشود با مبلغی پول استاندارد را خرید؟؟؟؟ اگر اینطور باشد که تمام مجموعه ها در مقابل مبلغی میتوانند استاندارد دریافت نمایند، پس ذات اصلی استاندارد به عنوان قانون، ضابطه، حداقل و معیار چه میشود؟

چرا برای صدور گواهینامه ایزو توسط بسیاری از شرکت های معتبر از زمان شروع پروسه ممیزی تا مرحله ی صدور گواهینامه در بسیاری از مواقغ تا ۲ ماه و بعضا حتی تا بیش از ۴ ماه در صورت موفقیت سازمان ممیزی شونده در ممیزی زمان میبرد؟؟؟

توجه داشته باشید تمامی گواهینامه ایی که در مقابل مبلغی وجه نقد، در بازه ی زمانی کوتاه صادر میگردد تقلبی، Fake بوده و پیامد های بسیاری دارد.

پیامدهایی همچون کاهش اعتبار سازمانی به علت اخذ گواهینامه تقلبی، اخراج از مناقصات، مشکلات در صادرات، دزد پروری در جامعه و………….

لازم به ذکر است که این پروسه تقلبی برای صدور گواهینامه CE  نیز صدق میتماید.

جهت ارائه خدمات ممیزی و صدور گواهینامه سیستم های مدیریتی و گواهینامه محصول با Global ایران (GCL International UK) تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۳۹۷۷۹۵-۸۸۳۹۷۴۴۶

با ما جهانی شوید.

Be Globally With us

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *